טיפים לקריאת מנועלן ברמת גן

כמה טיפים על פורץ מנעולים ברמת גן

כמה עולה לפרוץ דלת ?

קרה ואתם זקוקים לשירותיו של פורץ מנעולים ברמת גן, כמה תצטרכו להוציא מהכיס , מה בדבר לתת טיפ והאם משנה באיזו שעה קראתם לפורץ מנעולים ברמת גן?

בשעת לחץ אין באפשרותכם לשבת ולערוך השוואה מסודרת בין כל פורץ מנעולים ברמת גן המופיע בדפי זהב. לכן, מספיק למצוא פורץ מנעולים ברמת גן שהוא אמין והמחיר שהוא דורש עומד בממוצע. בשעת לחץ ,כאשר הדלת נעולה, פער של כמה שקלים במחיר אינו משמעותי. אם ישנו פעם של 50 ומעלה ששקלים מהממוצע, החליטו לפי מצב כיסכם.

המחיר משתנה בהתאם לשעה

מחיר של פורץ מנעולים ברמת גן לרוב כולל גם את מחיר החלפת הצילינדר באותה הזדמנות. המחיר משתנה בהתאם לדלת ברשותכם, כאשר מחיר תיקון מנעול פשוט של דלת עץ בממוצע  עומד על 150 שקלים, פריצת מנעול דלת רב בריח סטנדרטית-  250-300. ככל שאיכות הדלת עולה- גם הפריצה ועלות המנעול תעלה. אם דלת רב בריח סטנדרטית היא 2 כוכבים, פריצת דלת רב בריח 3 כוכבים תעלה  בממוצע 350-50 וכן הלאה.

חריגה רצינית ממחירי הממוצע מצריכה הרמת גבה- שאלו את פורץ המנעולים ברמת גן מדוע המחיר שהוא מציע גבוה יותר, יתכן שמדובר בסוג דלת מיוחד ויתכן שהוא סתם יקר. בכל מקרה, פער של פחות מ50 שקלים הגיוני לחלוטין ואין צורך לרוץ בין עשרות בעלי מקצוע עד למציאת פורץ מנעולים ברמת גן הזול ביותר.

המחיר משתנה בהתאם לשעה, אין ספק. אם קראתם לפורץ בשתיים וחצי בלילה ביום שבת, תכינו את עצמיכם מראש אתם עומדים לשלם יותר, לא הייתם מזמינים אותו בעשר בבוקר ביום חול. אך מה לעשות, לא אתם בחרתם את השעה בה הדלת תסרב להיפתח.

בדבר טיפ, לא נהוג לתת טיפ למרות שמדובר כאן בשירות אישי. יחד עם זאת, אם אתם מרוצים מהעבודה של פורץ המנעולים ברמת גן, אם הוא הרגיע אתכם ופתח בזריזות את הבעיה , נתן שירות מצוין- אשר לתת טיפ. בכל אופן, חשוב לא להרגיש מחויבים לתת טיפ, משום ששילמתם על השירותים של פורץ מנעולים ברמת גן .

הזמינו פורץ מנעולים ברמת גן שיגיע מהר ויפתור את הבעיה בזריזות. פער מחירים נמוך אינו משמעותי, מבחינת טיפ- רק אם אתם מרגישים חייבים לומר תודה על השירות המעולה שקיבלתם.