כיצד לארוז נכון לקראת מעבר דירה

להוביל דירה בצורה נכונה

להוביל דירה בצורה נכונה

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר עוברים דירה זהו שלב האריזה כאשר אורזים נכן ובצורה מסודרת מעבר הדירה נעשה הרבה יותר נוח וקל. ישנם הרבה חברות הובלה שמציעות שירותי אריזה במוסף לשירותי ההובלה שהם מספקות אמנם זהו שירות יעיל ונוח אך גם עולה תוספת של כסף בנוסף למחיר ההובלה אך אם נרצה נוכל לארוז בכוחות עצמנו אם נעשה זאת בצורה נכונה ויעילה.

דבר ראשון שצריכים לזכור כאשר מתחילים לארוז זה להתחיל לארוז בזמן לא לחכות לרגע האחרון כדי להתחיל לארוז כאשר מחכים לרגע האחרון האריזה נעשית בצורה מהירה ולא יעילה.

דבר שני כאשר אורזים זהו הזמן לזרוק כל מיני דברים שאינם בשימוש אין עניין לסחוב איתנו מהדירה הישנה לחדשה כל מיני דברים שבכלל לא נמצאים בשימוש לכן כדאי לעשות מיון בדברים ולא לארוז דברים שלא צריכים.

דבר שלישי לארוז עם סדר כאשר אורזים כדאי למספר כל קרטון וכל חבילה ולרשום על דף מה היא מכילה למעשה תהליך הובלת דירה הוא פרויקט לוגיסטי שצריך לתכנן בקפידה וכאשר אנו מסודרים מבחינת אריזה ויודעים כל קרטון מה מכיל בתוכו נוכל להגיד לסבלים ביום המעבר היכן להניח כל קרטון ובאיזה חדר כך לאחר מכן נוכל לסדר את הדירה בצורה היעילה והמהירה ביותר.

כאשר עוברים דירה יש צורך בחברת הובלות אמינה ומקצועית חברות ההובלה אינם יודעים מה ארזתם ומה יש בכל קרטון לכן חשוב שתדעו אתם ותסמנו את הקרטונים אם הם מכילים דברים עדינים ושבירים וכך תוכלו להמנע משבירה של חפצים עדינים ויקרים.

להוביל דירה בצורה נכונה
להוביל דירה בצורה נכונה

חברות ההובלה המתקדמות מספקות היום שירות הובלות מיוחדות בהתאמה אישית הכוונה הוא שחברת ההובלה מלווה את הלקוח בכל צעד החל מאריזת החפצים ועד להגעה וסידור הדברים בבית הלקוח וכמובן הובלות של פריטים מיוחדים כגון פסנתרים וכלים מיוחדים ועדינים. בנוסף להתאמה האישית של הזמן ומעבר החפצים אך כדי להקל מעל חברת ההובלות את כל תהליך ההובלה עצמה אריזה נכונה תוכל לסייע רבות גם במקרים של הובלה בהתאמה אישית לכן כדי לעבור דירה ולעבור את זה בשלום כדאי להשקיע קצת זמן וחשיבה נכונה כיצד לארוז כל דבר ובאיזה צורה

תוכלו לקבל מחברת ההובלה עזרים כדי לסייע לכם בתהליך האריזה כגון קרטונים וניילון פצפצים כדי לעטוף בו את המוצרים השבירים וסרט הדבקה מיוחד וחזק שלא ניתן להשיג בחנויות ונמצא אצל חברות ההובלה .

כאשר חברת הובלה מגיעה לבית שנארז בצורה מסודרת וממוספרת גם הנחת הקרטונים במשאית ופריקתם מן המשאית תהיה בצורה נוחה וקלה.